Internationale markt in Gent

Fiesta Europe is een rondreizend marktgezelschap uit alle uithoeken van Europa en doorheen het jaar staan ze op verschillende locaties in en buiten België. Dit weekend was de Kouter in Gent aan de beurt, en daar was de internationale markt beter gevuld dan dat ze begin deze zomer was in Antwerpen.  Een Fins kraam met dikke truien en mutsen, een Brits kraam met echte fudges en Walker-chips, Duitse braadworsten, Spaanse paella,… Er is voor elk wat wils. Zo trakteerde mama mij op een grote zak Walkers-chips met de “salt en vinegar”-smaak, een smaak die je in het Belgische assortiment van Lays niet vinden kan.

We maakten er dan maar meteen een dagje Gent van en belanden met het gehele gezelschap in de Wasbar waar ik genoot van de lekkere caffé frappé. Voor zij die nog steeds geen bezoek brachten aan het hippe en gezellige was-,kapper- en koffiebar: doen!

IMG_3148

En afsluiten deed ik als vaste klant in de Starbucks. Mijn naam was ze echter al vergeten

4 gedachten over “Internationale markt in Gent

  1. De fiesta europa is zo leuk hé, heerlijk om er rond te snuffelen en nieuwe buitenlandse dingetjes te ontdekken!
    De Wasbar moet ik ook dringend eens een bezoekje brengen, nog nooit geweest tot mijn grote schaamte!

    Like

Plaats een reactie