5 jaar!

918 posts, 1826 dagen ofte 5 jaar geleden poste ik mijn allerallerallereerste blogpost!

Het begon 5 jaar geleden met een kleine website die ik en elkaar had gestoken die voornamelijk links naar de sociale media (of hoe het toen nog gewoon community’s noemde…) en foto’s bevatte… En omdat ik er toch een beetje persoonlijkheid wou aangeven stak ik er een blog in. Bloggen was toen nog in opgang, al wat bestond kwam heel amateuristisch over en ik zag er dan ook geen graten in om zelf maar iets in elkaar te steken.

Na een paar maanden ontdekte ik echter Blogspot van Google. Het was niet exact wat ik wou, want de blogs van WordPress leken me veel leuker, maar die moest je toen zelf nog hosten, iets wat ik niet kon op mijn gratis Telenet-webruimte. Zelf de blog op mijn website onderhouden werd ook steeds moeilijker met alle links, de onderverdeling van maanden en dagen die ik zelf handmatig moest instellen… Dus Blogspot zou een vooruitgang zijn.

En daar hield ik het toch een dikke 2 jaar vol, en toen ontdekte ik dat WordPress ook gratis hosting ging aanbieden verhuisde ik naar hier. En daar zit ik dus nog steeds, en daar ben ik enorm tevreden over!

En ondertussen zijn er ook een pak meer lezers bij gekomen, en bij deze is het dan ook het uitgelezen moment om jullie eens enorm hartelijk te danken om hier steeds te komen lezen en zelfs af en toe te reageren!

Op naar de volgende 5 jaar?

9 gedachten over “5 jaar!

Geef een reactie

