Monsters Inc.

In de kerstvakantie zond vtm allemaal Disneyklassiekers uit, en een groot kind zoals ik haalt dan natuurlijk z’n hart op en zet zijn digicorder voor de beste films uit die reeks (aja, ‘k had blok hé! :D).

En zo keek ik vanavond naar Monsters Inc. (al was het de Nederlandse versie en dus “Monsters & Co.”. Nu, Nederlands of Engels, het was een fantastische films, zeker als je weet dat de animatietechnieken nog niet zo ver gevorderd waren als nu (was de eerste film na Toy Story van Pixar…). Ondertussen staat er al een 2e Monsters Inc. geprogrammeerd voor deze zomer heb ik horen waaien, en die wil ik dan ook wel gaan zien want dit was een hartverwarmende film! 😉

PS: Volgende vrijdag is het op diezelfde zender trouwens “PS: I Love You“, één van de beste romantische films ever! Zeker kijken! 😉 (jaja, tip van mij hoogstpersoonlijk!)

Geef een reactie

