Dag 1: 2 uur les

Mijn eerste schooldag in 2011 zit er ook weer op, na 2 weken vakantie deed het vroege opstaan toch wel behoorlijk pijn, maar de wetenschap dat er maar 2 uur les was maakte al veel goed!

Vorige week was ik er vrij snel ingeslaagd om geregeld te krijgen dat ik van KM1B naar KM1A mocht verhuizen, gelukkig maar want ik kon anders nooit aanwezig zijn bij 2 opleidingsonderdelen doordat de les businessprojects plaats vindt op donderdag. Dat probleem was dus snel opgelost, en een leuk bijgevolg is dus dat ik taaltraining Frans door mijn favoriete lector krijg!

Vandaag bleek dus dat ze nog steeds mijn naam kent (nuja, die sprak ze vorig jaar fout uit, dus misschien daarmee? :D). En ook ik herriner me nog veel van de lessen Frans blijkbaar, want de vocabulaire de we moeten invullen op het scherm ging vrij vlot (én juist!).

Nu moet ik morgen nog snel om die syllabus daarvan, want de cursusdienst is enkel open op maandag, woensdag én vrijdag. Tofjes!

Op naar donderdag: 4 uur les!

One thought on “Dag 1: 2 uur les

Geef een reactie

