De punten

Vanavond kreeg ik eindelijk, na dagen vol spanning mijn punten!

Ze zijn eigenlijk niet bijzonder goed, maar ook niet superslecht…

Business projects: strategische planning: 16/20
Webdesign: 19/20
Frans: 8/20
Algemeen handels- en burgerlijke recht: 9/20
Statistiek: 9/20
Marketingsmanagement II: 9/20
Financieel management: 9/20

 

Vooral jammer voor statistiek en recht vindt ik dat! Recht is de derde keer een 9 en onderhand ben ik dat cijfer moe aan ’t worden. Het net-niet-gevoel, het weten van eigenlijk kan ik het wel, maar omdat ik net niet diep genoeg in de details gegaan ben moet ik het weer bekopen.

Nu, met volle moed naar het eind van dit semester en dan de herexamens… Ik ben voor alle mijn vakken die ik opnieuw gestegen (op recht na dan -zucht-) en zelfs mijn vakken uit het 2e jaar waar ik buisde waren niet eens slecht. Dus ook niet superslecht, toch?

2 thoughts on “De punten

  1. Dit is het teken dat vakken meenemen soms niet slecht is. En wow, 19 voor webdesign! Super! Jammer van die negens, dat zijn effectief gemene getalletjes! Veel succes in het 2e semester! Je komt er wel! 😀

    Like

Geef een reactie

