Carnaval

Voor het eerst in jaren heb ik bij de oma naar carnaval gekeken. Nuja, ik zou normaal met de mama gaan, maar toen ik die stuurde dat ik wat later zou zijn was ze kwaad en hoefde ik niet meer te gaan.
Nuja, mij niet gelaten, want het werd een uitermate fijne namiddag met de kleine zus en het neefje…

Ondanks dat het niet meer echt is zoals het vroeger was, met loads of confetti, blijft het toch nog steeds een superfijn gebeuren. Leuke praalwagens (en soms zijn dat echt pareltjes!), fijne dansjes, de boenke-boenke-muziek die ik zelf maar één keer fijn vind op het jaar…

Sita en Axl amuseerden zicht te pletter het rapen van de snoep, Sita danste (en zong zelfs) mee op de muziek…

Waar is da feestje?
Hier is da feestje!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 thoughts on “Carnaval

Geef een reactie

