Ondertussen…

… werd ik vorige week op slag één jaar ouder en mag me nu echt volwassen noemen. Verwacht nu echter niet dat ik dat ook echt ben.

… belande ik weer in die meest fantastische periode in een academiejaar/van het semester: de blok!

… krijgt het business café alsmaar meer en meer vormen: nog maar 2 weken en half te gaan!

… weet ik af en toe niet meer waar m’n hoofd staat tussen al dat schoolwerk

… is de Paasvakantie weer bijna gedaan

… heb ik de gehele Harry Potter-serie weer bijna uitgelezen in het Engels voor de tichtsgte keer en ben ik bijna klaar voor de allerlaatste film

… heb ik Harry Potter and the Deathly Hallows: part 1 al lang op dvd

… wil ik niet dat mijn jeugd eindigt met Harry Potter and the Deathly Hallows: part 2

… krijg ik een klein slaaptekort

… heb ik tickets voor Spamalot en zijn er plannen voor nog een 2e maal “Alice in Wonderland” van K3

3 thoughts on “Ondertussen…

Geef een reactie

