The Social Network

Juist voor ik me weer volledig in al het schoolwerk zou gooien besloot ik nog eens te genieten van een filmje en ik koos voor “The Social Network” die het verhaal verteld van de Facebook-bedenker.

Jammer genoeg vond ik de film totaal niet goed! Er werd te veel tussen nu en toen gewisseld, en ook tussen verschillende momenten van nu. En dat maakte het geheel allemaal een beetje warrig.

Maar langs de andere kant was het best wel eens interessant om toch een stukje van het verhaal mee te pikken…

 

One thought on “The Social Network

Geef een reactie

