Mondeling examen taaltraining Frans

Het tweede semester loopt ook op zijn laatste benen, en dat wil zeggen: mondelinge examens, indienden van papers,…
En vandaag stond er dus het mondelinge examens Frans (taaltraining Frans om juist te zijn) op het programma.

Met een uur vertraging mochten we dan eindelijk aan onze presentatie beginnen, wat altijd een win is voor zenuwen (*kuch*). Maar de lector begon eerst 10 minuten lang te praten over het business café van vorige week, en niks dan lovende woorden overigens! Altijd aangenaam!

En dan liep het mis! Ik was alles kwijt, behalve mijn tekst! Die kon ik perfect opzeggen, maar uitleg geven of iets vertalen lukte amper of totaal niet! 😦

Nu, ik zal er nipt met m’n haken over de sloot door zijn, of dat hoop ik toch!

Geef een reactie

