The Lost Future

Ik hou van apocalypse verhalen, en wanneer ik dan in de Free Record Shop zo’n film ontdekt die bij de korte inhoud mij echt zin doet krijgen om hem te zien, kan je hem eigenlijk niet laten liggen! (en zeker niet als de film zelf maar €12 kost…).

En, ondanks de niet zo lovende commentaren op het internet die ik snel las na mijn aankoop, vond ik het zelf toch een zeer goede film! Uiteraard kan je zien dat het film niet het allergrootste budget heeft gehad, maar het verhaal zit goed in elkaar (misschien loopt het iets te snel af, want ik denk dat er nog iets meer ruimte was voor verhaal), zeker geen te goedkope special effects zodat het ongeloofwaardig wordt…

Het was zijn geld zeker waard (jammer dat er geen extra’s waren, dat wel….) en een kort ontspannend filmpje!

Geef een reactie

