Mission accomplish | Meer gedichten

Morgen word ik verwacht op een communiefeestje. Nu, we zijn samen met de mama uitgenodigd (het is van een gezin waar ze werkt…), en dan rijst de vraag: wat gaan we dragen…

Na een dik half uur passen wat samen gaat en wat niet, wat er over is en wat niet heb ik uiteindelijk toch een goede combinatie gevonden van niet TE gekleed te zijn… Afin, dat denk ik toch ๐Ÿ˜€

img_0562Nu, binnenkort beginnen de examens en moet het hoofdje uiteraard zo leeg mogelijk zijn…
En ik speel al enkele weken met een idee om gedichten te gaan inlezen en daar deze zomer een kleine EP van te releasen online. Maar uiteraard moet je eerst zo iets testen en wat meningen hebben vind ik dan voor je aan zoiets begint.
Dus vandaag nam ik 2 test-gedichten op. Het zijn 2 gloednieuwe gedichten die nog niet gepubliceerd zijn (dat komt trouwens zeker nog! ;-)).

Over u (werktitel)

Ge hebt me vermoord

Jammer genoeg viel de eerste lijn van “Ge hebt me vermoord” eraf, maar dat is de tracktitel zelf, dus denk die er dan even bij ๐Ÿ˜‰
Voel jullie vooral vrij jullie meningen hier achter te laten, en als je op de hooge wil blijven over mij en m’n gedichten kan dat hier op Facebook.

P.S.: Wat is het nieuwe dashboard van WordPress mooi geworden! ๐Ÿ˜ฎ

2 thoughts on “Mission accomplish | Meer gedichten

Geef een reactie

