Pirates of the Carribean: On Stranger Tides

Neenee, ik heb hem niet in 3D gezien, maar in ’t plattekes, want komaan, geef toe, die achteraf-toegevoegde-3D-effecten trekt vaak op de kl*ten…

Anyway, het gaat over de inhoud, en dat is de uiteindelijk film en niet zijn effecten of hij nu wel of niet uit/van het scherm komt.
En de film is totaal goedgekeurd. Oké, ’t is geen knaller van formaat, en er zijn zekere betere films, maar het gaat hier wel al om het 4e verlengstuk van een topper/klassieker. En ondanks dat de commentaar “eerst stuk is het verhaal dat op gang komt, het tweede stuk zijn de spannende ontknoppingen…” wel, het verhaal moet eerst verteld worden natuurlijk hé?

Ikzelf vind dat er goed werk geleverd is, dat het verhaal zeker niet ondermaats is en dat het toch nog allemaal een beetje geloofwaardig blijft, voor zover dat kan uiteraard binnen de serie.
Johnny Depp (nog steeds een goede acteur en zeker ook geen lelijke persoon (oké, dat klonk een heel klein beetje gay, niet?)) zet weer de fantastische Jack Sparrow neer, en ook Keith Richards komt weer even zijn glansrol als de papa Sparrow spelen…

Zeker een aanrader!

 

5 gedachten over “Pirates of the Carribean: On Stranger Tides

    1. Dit is niet de officiële affiche hoor, enfin, dat denk ik toch, in de Metropolis hing allezins gewoon één met de 4 “normale” castleden, maar deze vond ik wel iets leuks hebben…

      Gohja, als je fan bent van Jack Sparrow en zijn avonturen, dan zal het bij deze film zeker niet veranderen 😉

      Like

  1. Ik heb hem dit weekend ook gezien in “’t plattekes” 😉 en vond hem toch de moeite waard! Vooraf dacht ik dat ik deze misschien niet zo leuk zou vinden omdat Orlando Bloom en Keira Knightley niet meer meespeelden maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was :).

    Like

Geef een reactie

