Examen taaltraining Frans & portfoliovoorstelling business-projects

Deze ochtend was het al tijd voor het laatste examen, Frans weliswaar, en ik had behoorlijk wat zenuwen want ik heb behoorlijk wat tijd gespendeerd aan het studeren van dit vak.

Zowat 70% van de klas diende al in na een half uur, dus ik denk dat ze het niet zo goed hebben ingevuld. Ik heb maar enkele dingen opengelaten, dus laat ons hopen dat ik alles wat juist heb ingevuld nu.

Na het examen was het snel naar huis crossen, want in de middag had ik portfoliovoorstelling van “business projects”, waarvoor we het business-café hadden georganiseerd.

De commentaren op onze voorstelling waren best goed, op enkele punten na.
Als persoonlijke commentaar op taalvaardigheden kreeg ik te horen dat ik de précence heb op het voor te stellen, ik geen hoorbaar dialect heb en een aangename stem.

Voila, tijd voor wat ontspanning, en het spannende afwachten naar de punten op 4 juli!

En ik beloof jullie plechtig om hier terug wat actiever te worden!

2 gedachten over “Examen taaltraining Frans & portfoliovoorstelling business-projects

Geef een reactie

