De punten

Om 11 uur deze morgen moest ik Gent zijn voor het ontvangen van mijn punten… En als je zo’n weekje hebt kunnen uitslapen is opstaan om op tijd in Gent te zijn wel een serieuze opgave (ik vertrok van bij de mama, dus dat is een beetje extra reizen…) en om iets na 7 uur was ik dan toch uit m’n bed…

Op school geraakte ik ook niet zonder slaag of zonder stoot aan m’n punten. Eerst zat ik bij de eerstejaars (want uiteindelijk is dat wel mijn “hoofdklas”, ondanks de vakken die ik volg in het tweede jaar), maar die lector was niet in het bezit van m’n puntenbriefje. Dus moest ik naar het studentensecretariaat 3 verdiepen lager… Waar ze me vertelden dat ik m’n puntenbriefje moest afhalen bij de tweedejaars. Toen ik daar aankwam was de lector er al vandoor, dus terug naar het studentensecretariaat, terug 3 verdiepen lager…
Daar begonnen ze al ambetant te lopen, misschien was het allemaal een beetje te chaotisch, maar uiteindelijk hebben ze het teruggevonden.

Wel jammer, want ik ben eigenlijk wel ontgoocheld. Ik had gedacht/gehoopt geslaagd te zijn voor sociale wetgeving, maar ik mag wederom in augustus terugkeren met een 9 op 20, alsook voor economie (9/20) en voor taaltraining Frans (8/20).

4 gedachten over “De punten

    1. Mjah, in totaal, samen met die van vorig semester, worden het 8 herexamens… Beter dan vorig jaar, dat wel, maar dat is dan ook al het goede…
      Nuja, we gaan ons best doen om er nog genoeg uit de brand te slepen 🙂

      Like

Geef een reactie

