Mika live in Compiègne


Deze mail zat gisteren in m’n inbox. Ik kan weinig tot bijna geen Frans, maar dit verstond ik meer dan perfect! Ik heb een ticket gewonnen voor Mika’s concert in Compiègne. Het enige niet-festival concert dit jaar.

Ik had vorige maand deelgenomen aan een wedstrijd via de officiële site, met het gedacht, wat is de kans dat ik win. Maar je kent het wel. Toch hoop je stiekem dat je ergens wint en dat je kan gaan.

Wel, ik won. Ik heb een ticket. Probleem. Ik kan niet gaan. Of, jawel, ik geraak er wel, zonder problemen zelfs! Maar terug, dat is een probleem. Want zondag ga ik naar Spamalot kijken, en er is geen enkele trein of bus die me op tijd terug hier krijgt.

En ik heb veel over voor Mika, maar een ticket van €50 voor een musical die ik ook doodgraag wil zien, waarvan het m’n laatste kans is… Het wordt zaterdagavond dan maar Jelle Cleymans in Sinaai, in plaats van Mika in Compiègne.

Wat ben ik een slechte fan! 😮 😳

Een gedachte over “Mika live in Compiègne

Geef een reactie

