Zoo van Antwerpen

Afgelopen weekend ging de papa met z’n nieuwe vriendin (en haar kinderen) en m’n zus naar de zoo, en kwam hij thuis met niet alleen een abonnement voor hem en m’n zus, maar ook voor mij. Leuk gevolg daarvan is dus dat ik dus zoveel en zovaak als ik wil naar de zoo van Antwerpen en Planckendael mag, en daarnaast ook nog eens een heleboel korting krijg op dierentuinen in het buitenland en vb. Plopsaland en Bobbejaanland.

Dinsdag moest ik met de mama even in Beveren zijn, en we besloten door te rijden naar Antwerpen om na al die jaren nog eens naar de dierentuin te gaan…
En dat was uiteraard natuurlijk het uitgelezen moment om verder mijn camera te testen…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Voor diegene die de foto’s in betere kwaliteit of whatever willen zien, die kunnen terecht op mijn flickr-account… http://www.flickr.com/photos/iamfroy/

2 thoughts on “Zoo van Antwerpen

Geef een reactie

