Over het dichten

Vorige week kreeg ik dit berichtje van een persoon die ik totaal niet ken, waar ik hiervoor nooit had tegen gesproken:

Ik had eigenlijk eerst totaal geen idee wat ik moest antwoorden, maar het niet beantwoorden had gewoon onbeleefd geweest. Iemand die de tijd neem om iets te lezen dat je schreef en je daarna nog een berichtje te sturen laat je niet zomaar aan je voorbij gaan.
Sprakeloos heb ik vast iets geantwoord met “Thank you, thank you thank you thank you….” en nog enkele andere woorden, maar vooral “Thank you”.

Want nog iedere keer verschiet ik dat mensen het uit vrije wil lezen en zeggen dat het goed is.

Iedere keer als de fanpagina op facebook een fan meer telt spring ik quasi een gat in de lucht…

Voor diegenen die zich afvragen of er nog een vervolg komt, of er nog andere bundels komen. Ja zeker, dat is toch de bedoeling en ik ben ook volop aan het schrijven, zowel in het Nederlands als in het Engels. Momenteel wil ik nog niet kiezen.
Of ik al titels heb voor de bundels? Nee, nog niet, en dat is voorlopig nog niet aan de orde. Laat ik eerst zien of ik genoeg schrijfsels heb om iets deftig te vullen.
Er zijn er al een heleboel klaar, maar soms acht ik ze niet goed genoeg, sommige dienen nog wat bijgeschaafd te worden en andere zijn echte toppertjes in mijn wereld.

Daarnaast speel ik ook nog met het idee om er een aantal te gaan inspreken, maar hoe of wat is ook nog niet verder uitgewerkt. Ik nam wel al 2 demo’s op die je hier al eerder kon beluisteren, maar ik plaats ze met veel plezier nog eens hier:

Ge hebt me vermoord:

Over u:

En voor diegene die de vorige bundels nog eens willen lezen:

Scrawls (Engelse dichtbundel, 19 november 2010)
Herinnering aan Geluk (Nederlandse dichtbundel, 8 april 2011)

Om op de hoogte te blijven, of gewoon omdat je fan bent, kan je natuurlijk ook zelf nog lid worden op Facebook 😉
http://www.facebook.com/#!/pages/Troy-Lambrecht/156882381016836

4 thoughts on “Over het dichten

Geef een reactie

