1000 posts

Nadat ik eerder dit jaar al 5 jaar aan ’t bloggen was, heb ik vandaag ook de duizendste post gepost (wat een zin…). En dat maakt van deze de duizend-en-eerste post! Olé!

Oké, 1000 posts verdiende een nieuwe titelbanner bovenaan. Een nieuwe foto op de “Over Froy”-pagina die omgedoopt werd tot “Wie is Froy“.

En daarnaast…
Ik weet niet of het gaat werken of er interesse is of whatever, maar omdat ik al 1000 keer iets schreef stel ik voor dat ik het nu eens in beeld en klank doe.
En u mag mij interviewen! Jawel!

Dus, ik geef jullie een maand de tijd (tot zondag 11 september) om de vragen die jullie altijd al wilden weten te stellen. En dan zal ik ze allemaal beantwoorden in een vlog ergens de week erna.
Als er natuurlijk vragen zijn om te beantwoorden… Laat ze maar komen dus! 😉
De vragen plaats je hier maar gewoon in de comments trouwens 😉

En voor de rest: nen dikke merci om altijd terug te komen en mijn verhalen te lezen!

Geef een reactie

