Konijnbezoek

Gisteren kreeg ik tijdens het studeren plots onverwacht bezoek in de tuin…
Toen ik drinken wou halen merkte ik een wit konijnenbeeld op in de tuin…
..Alleen, wij hebben helemaal geen wit konijnenbeeld in onzeΒ tuin! Bij een tweede blik werd het me duidelijk dat er een wit en zwart konijn in onze tuin zaten, en nog wel een zwart punker-konijn…

En dan moest ik natuurlijk mijn camera bovenhalen!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Een gedachte over “Konijnbezoek

Geef een reactie

