Herexamens

Het is hier stiller, ik weet het, mijn excuses, maar ik zit middenin de herexamens op dit moment. Of ze meevallen? Bwa, ik weet het niet… Sommige wel, sommige niet? Net zoals bij de vorige periodes heb ik de angst om weer “ja, dat moet erdoor zijn” buiten te komen en dan op m’n puntenblad quasi alleen maar 9’s te zien…

Ik geef eerlijk toe dat de gedachte “stoppen” ook al meermaals gepasseerd is… We zien wel…

Laat me trouwens ook nog even zeggen dat ik meewerk aan een project “30 keer 500” op dit moment, waar eind oktober ook een online-boekje van zal verschijnen en dat ik ook nog aan een nieuw poëzie-project werk!

Maar eerst de herexamens dus.

4 gedachten over “Herexamens

Geef een reactie

