6 jaar grote broer en Sita

Zes jaar geleden, woensdag 21 september 2005, ergens iets voor 9 uur werd ik op mijn 15 jaar nog eens grote broer van een klein half zusje (niet dat ze maar enkel beentjes of een rompje had, maar Sita is de dochter van mijn papa en mijn toenmalige stiefmoeder…).

Afgelopen weekend was het hier al haar verjaardagsfeestje, want sinds enkele jaren zijn de papa en Sita’s mama uit elkaar, maar ik grasduinde eens tussen de foto’s van mijn zus en mij de afgelopen 6 jaar… En ik dacht dat het wel fijn was een selectie te maken voor op m’n blog!

 

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Een gedachte over “6 jaar grote broer en Sita

Geef een reactie

