Pennevrienden

Vorige week poste Anouk, een meisje dat ik al een tijdje ken, op Tumblr dat het wel fijn zou moeten zijn om een pennevriend te hebben om brieven mee te schrijven. Ik kon het niet laten en reageerde dan ook dat het inderdaad wel fijn klonk.

En toen stelde ze voor om pennevrienden te worden!
Haar brief was iets (veel) sneller klaar dan de mijne en verdween enkele dagen later al op de post…

Nu, de post doet er even over, maar vandaag kwam haar brief aan en Anouk is bij deze officieel een fantastische pennevriendin! Dinsdag deed ik mijn eerste brief al op de bus, maar die komt zeker niet in de buurt van het hoge niveau van haar brief, en daarnet heb ik m’n tweede brief gaan posten.

De brief is gearriveerd!

En nu, nu ga ik hem nog eens herlezen! (Me is happy!)

5 gedachten over “Pennevrienden

Geef een reactie

