’t Zit erop

De examens zitten erop, na 6 examens op 10 dagen begin ik aan twee weken (en half) vakantie en lekker niks doen. Nuja, niet dat ik daar direct aan zal beginnen. Deze ochtend stond ik op met een lekker draaiierig gevoel, volledig nat gezweet van de koorts,…

Vorige week woensdag werd het een echte ramp op m’n examen financieel management. Ik zal al heel veel geluk nodig hebben als ik daar door ben.
Gisteren liep het echt gesmeerd op m’n examen marketingmanagement en daar kwam ik met een heel zelfzeker gevoel buiten, nu dat zelfzeker gevoel had ik vorig jaar ook en dan haalde ik twee maal een 9… Laat ons hopen dat het zelfzeker gevoel dit jaar dus wel op zijn plaats was.

Dat examen was gisterennamiddag, en ik keerde met een pijnlijke keel huiswaarts. Denkend dat ik gewoon te weinig gedronken had tijdens het examen keerde ik dus huiswaarts om te studeren voor het examens Frans deze morgen.

Deze morgen om half 5 liep m’n wekker af, maar dat was niet nodig, want al van om 4 uur lag ik klaarwakker wegens enorme nachtmerries en volledig nat van het zweet…

Ik besloot toch maar op te staan, en na m’n koffie voelde ik me al een pak beter, dus besloot ik er nog eens volledig in te vliegen en te gaan voor het examen….

Maar daar werd de koorts weer erger en voelde ik me alleen maar slechter worden…
Toen ik thuiskwam heb ik dan ook lekker in m’n bed gekropen en gewoon geslapen… En nu is het volledig doorgebroken: druipneus, pijnlijke keel, koorts, hoofdpijn,… Jup, ik begin ziek aan m’n vakantie!

2 thoughts on “’t Zit erop

Geef een reactie

