De punten

Vandaag was het zover, vandaag was het D-day als het aan komt op examenpunten!
En het werd nagelbijten, want de punten werden niet zoals gewoonlijk ’s ochtends online geplaats, maar ’s avonds om 20u!

Toen ik echter om 18u verschillende, blije, berichten zag van studiegenoten besloot ik met een bang hartje maar eens te kijken.

En wat viel het mee! Ik ben echt enorm blij met m’n examenpunten van dit jaar!

ICT II Access: 14
Marketingmanagement: 12
Algemeen burgerlijk en handelsrecht: 10

Statistiek: 9
Financieel management: 9
Frans: 8

Drie van de zes vakken geslaagd, maar wel op de zwaardere vakken geslaagd, en dat maakt mijn herexamenperiode dan iets minder zwaar denk ik zo.

Ik zie het nu echt terug volledig zitten en heb dan ook veel zin in het tweede semester!

2 thoughts on “De punten

Geef een reactie

