Brieven schrijven

Ergens in september begon ik brieven te schrijven met Anouk, een meisje dat ik leerde kennen via Tumblr. Vroeger was het voor mij een hele opgave om zo’n groot, dubbelzijdig wit blad volledig mooi blauw geschreven te krijgen. Vaak stond het dan ook vol met de grootste onzin en veel witte plekken. Vandaag gebeurd het meer dan eens dat ik 2 van die witte bladen vul of nodig heb voor het de post op kan.

Ik ben echt beginnen genieten van brieven schrijven en ondertussen is er dus ook een Belgische penvriendin en wacht Inga ook 4 pagina’s vol gekliederde tekst als ik haar zie in Gent.

Alle brieven die ik de afgelopen maanden gekregen hebben vormen ondertussen een mooi stapeltje in de kast van m’n kamer, en van tijd tot tijd lees ik ze nog eens allemaal opnieuw, en nog steeds hangt Anouk haar fantastische tekening te blinken aan de muur, en als ik wakker word ben ik nog steeds zo trots als een pauw!

De nieuwe nationale postzegels zijn trouwens echte pareltjes!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

6 thoughts on “Brieven schrijven

    1. Ja, het is echt ontzettend fijn, en alleen al het feit dat als je antwoord krijgt je weet dat er iemand de tijd én moeite nam om een hele brief terug te schrijven is fijn. Er kruipt een heleboel meer tijd in dan zomaar even een mailtje te typen, een smsje te sturen of ander hoogtechnologisch antwoordje.

      Ik hou van brieven schrijven, en ’t is best wel ontspannend ook 🙂

      Like

Geef een reactie

