Pasen

Vandaag is het Pasen (en bij deze wens ik jullie allen een Zalig Pasen!) en in onze familie betekend dat meestal: een zondag bij de grootouders met veel te veel eten en vooral, paaseieren rapen!

Iets wat ik altijd enorm tof gevonden heb eigenlijk, het paaseieren zoeken! Sinds enkele jaren is dat voornamelijk weggelegd voor m’n zus en neefje, maar dat maakt het er niet minder leuk op.

Ik zal nooit vergeten dat ik een goede 5/6 jaar geleden bij m’n toenmalig lief logeerde en haar zus gevraagd had aan haar ouders om nog eens paaseieren te verstoppen met Pasen. Er waren toen 82 eieren verstopt over hun hele tuin, en ik moet zeggen dat ik mij daar enorm goed geamuseerd aan heb, samen met de zus van m’n toenmalig lief. Zij zelf vond het minder fijn.  Daarom dat het misschien fout liep? :p

Anyway, ik heb enorm genoten van deze Paaszondag! En uiteraard ligt er nu keiveel chocolade paaseieren op mij te wachten, al zit ik nog vol van al het eten van vandaag…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

