(Verjaar)Dagje Gent

Ik kan kort zijn: vandaag is de beste verjaardag ik ooit gehad heb. E-V-E-R. Vandaag was gewoon awesome op ieder mogelijk manier.

Het was al een hele tijd dat ik Inga nog eens gezien had, en dus het beste verjaardagscadeau was alleen al dat ik haar vandaag nog eens zag!
Al toen ze arriveerde in het station kreeg ik een goodie-bag in m’n handen geduwd en een doosje, met daarin 2 cadeaubonnen voor de Ici Parix XL!
Van al het reizen had Inga blijkbaar honger gekregen en dus wandelden we naar het centrum van Gent en zijn we iets gaan eten in de Hema.
Het klinkt misschien stom, maar geloof me vrij, het is daar goedkoop en lekker eten!

Daarna begonnen we een rondwandeling in Gent, maar toen we aan het Gravensteen stonden begon het reusachtig hard te gieten. We besloten dan maar een winkel binnen te vluchten, al waren we al kletsnat geregend. Maar ik wandelde de Fnac buiten met de laatste Harry Potter-dvd die voor 18,99 geprijsd stond, maar die ik maar 15,00 betaalde. Dankuwel voor jullie cadeau Fnac!

Eens de regen over was besloten we onze rondwandeling verder te zetten langs etalages van vintage winkels en andere hebbedingen.
Maar geen verjaardag zonder verjaardagsdrink natuurlijk, en dus diende een bezoek aan de Starbucks zich aan. En als je daar dan de gigantische tassen kan kopen voor een spotprijsje dan is het besluit zeer snel genomen uiteraard… En zo komt het dat er hier thuis nu 2 giga-tassen van de Starbucks staan te blinken. Mochten mijn buren nu nog een Starbucks zijn, dan wist ik ze waar te gaan vullen. Een volgende joint-venture tussen Philips en Starbucks voor een ander soort Senseo-achtig iets?

Anyway, aangezien Inga nog enkele “alternatievere” shops zoch, gingen we op zoek naar “The House of Ahser” (als ik het juist heb toch….). Uiteindelijk bleek het een winkel die inderdaad alternatief te noemen valt, maar niet zoals Inga en ik “alternatief” categoriseren.

Uiteindelijk besloten we terug te keren naar het station en reeds te vertrekken naar Kortrijk, aangezien Inga zeker op tijd thuis moest zijn en je met de NMBS nooit weet natuurlijk.
In Kortrijk wandelden we nog wat rond op de plaatselijke kermis voor het einde van de dag er veel te snel was.

Onderweg naar huis viel onze trein plots stil in Lokeren, door het ongeval met de goederentrein kon de trein zijn reis niet verder zetten. Gelukkig werd er een vervangtrein ingelegd naar Sint-Niklaas en werden de reizigers voor Antwerpen omgeleid.

De dag sloot ik af met ontzettend veel knie- en rugpijn (vast het oud worden…) en een fototoestel dat met 1 gig gevuld was aan foto’s.

Voor de nieuwsgierigen, de goodiebag deed ik open net voor het slapengaan. Het bevatte een gigantische plastice lolly, een giga-potlood, een kaartje, een kaboutertje, een pirate-duck, Kinder Bueno (Inga was Romulo voor!) en Chinese balletjes, en enorm veel leuke lieve tekstjes.

Ik ben vast enorm veel dingen vergeten, en deze tekst drukt de awesomeness van de dag en dankbaarheid aan Inga niet uit… Maar mijn 22ste verjaardag is eentje om nooit te vergeten. Merci Inga!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Wat vind je overigens van Inga haar iPhone-foto met Polaroid-effect? 😀

IMG_0002

3 gedachten over “(Verjaar)Dagje Gent

Geef een reactie

