Examens: week 1

De eerste week examens zit er weeral op. Nuja, week…
Zeg maar dag, want ik ben eigenlijk pas vandaag m’n eerste examen gaan doen, dus ik heb er nu al een week en half blok opzitten.

Deze middag had ik “milieu en veiligheid”, een vak dat ik eigenlijk al van in het begin van het semester zag zitten om het examen te maken. Het gaat dan wel over de wetgeving omtrent milieu en veiligheid op het bedrijf, maar aangezien je een groot deel van de wettekst mag gebruiken tijdens het examen hoef je eigenlijk niet bijzonder veel te kennen, maar vooral gebruik te kunnen maken van de wettekst.

Ik denk dus wel dat ik voor dat opleidingsonderdeel geslaagd ben. Volgende week dinsdag staat het onderdeel “taaltraining: Engels” en vrijdag “duurzame ontwikkeling” op de planning.

Met de eerste examenweek achter de rug zit mijn eerste weekje alleen thuis er ook op, jammer genoeg. Want zo enkele weken alleen thuis is toch ook een klein beetje vakantie hé, niet?

One thought on “Examens: week 1

Geef een reactie

