Suzanne Collins – The Hunger Games: Mockingjay

Het derde en laaste Hunger Games-boek. Met enorm veel spijt begon ik aan het lezen van dit laatste deel, het was geleden van de Harry Potter-reeks dat ik nog zo gekluisterd een boek zat te lezen. Het is een enorm spannende reeks en je bent continu benieuwd naar het volgende hoofdstuk.

En dat is bij dit derde en laatste boek niet anders, en aangezien ik in de examens zat kon ik deze keer niet zo hard doorlezen dan ik eigenlijk wou en het blijft spannend tot het laatste hoofdstuk.

Jammer genoeg lijkt enkel het laatste hoofdstuk snelsnel geschreven omdat de schrijfster geen vierde boek meer mocht schrijven. Dat is het gevoel dat ik heb, dat het verhaal eigenlijk nog een boek langer moest duren, want het einde nu is ontzettend ontgoochelend. Meer zeg ik er niet over voor zij die het boek nog moeten lezen 😉

Desalnietemin is het een must-read serie en kijk ik al ontzettend hard uit naar de volgende films.

http://www.bookido.be/nl/books/1188851/the-hunger-games-mockingjay

2 thoughts on “Suzanne Collins – The Hunger Games: Mockingjay

Geef een reactie

