Boekenfestijn

Iedereen kent de Boekenbeurs in de Antwerpse Expo-hallen, maar vandaag mochten we met de oud-buren (of die van ons mama dan toch) mee naar het Boekenfestijn, een rondtrekkende “boekenbeurs” in België en Nederland.

Wat het verschil is, buiten de gratis inkom voor het Boekenfestijn? Het boekenfestijn is zo’n twee en een halve hal kleiner dan de Boekenbeurs, er zijn geen mooi aangeklede standen van uitgevers, maar in de plaats staan er ontzettend veel tafels met ontzettend veel boeken op.

Resultaat? Spotprijsjes! En dat mag u letterlijk nemen. En u vindt er vast wel iets naar u zin.

Ik zelf keerde met 3 boeken naar buiten. En in mijn geval mag u best lezen “maar” 3. Had ik niet gewoon gestopt met kijken had ik gerust nog wel enkele boeken kunnen vinden.

Ik kwam met de volgende boeken buiten voor nog geen €20!

Sir Arthur Conan Doyle – Sherlock Holmes – The Complete Stories (Alle Sherlock Holmes boeken in éénboek!)
Stephenie Meyer – The Short Seconde Life of Bree Tanner (An Eclipse Novella)
Robert Louis Stevenson – Treasure Island

Nuja, ons mama heeft betaald. Dus dank u mama!

2 gedachten over “Boekenfestijn

Geef een reactie

