Examens: week 2

De tijd vliegt wanneer men plezier heeft, maar ook wanneer m’n hard aan het werk is.

Nog anderhalve week examens te gaan! ๐Ÿ˜€

Dinsdag had ik m’n examen “taaltraining Engels”, een clustervak samen met “taaltraining Frans” dat ik nog steeds meeneem uit het eerste jaar, voornamelijk door het Franse gedeelte dan.

Nu, ik lees veel Engels enzo, en het examen ging dan ook behoorlijk vlot.

Vrijdagochtend had ik “duurzame ontwikkeling”, รฉรฉn van de nieuwe vakken die ik doe dit jaar, uit het tweede jaar. En daar had ik me toch mispakt aan de leerstof. Of dat niet zo zeer, want ik kende de minieme hoeveelheid leerstof wel, maar de vragen waren absurd en ver gezocht. Maar laat ons hopen op net erdoor.

Volgende week maandag economie, woensdagmiddag HRM. En dan een week voor taaltraining Frans. Maar daarvoor ga ik ย wel eens goed uitslapen hoor!

Een gedachte over “Examens: week 2

Geef een reactie

