Examens: week 4

Woensdag had ik m’n allerlaatste examen voor deze examenmaand, en ik mocht afsluiten met één van de moeilijkste vakken: taaltraining Frans.

Wederom een vak dat ik al meeneem sinds m’n eerste jaar, maar op één of andere manier niet in slaag om er door te sukkelen. Het is dus zo één van die vakken waar ik al enkele dagen op blokte in de Paasvakantie, alsook in de blokweken voor de examenreeks.

Of het dus heeft mogen baten moet nog blijken als ik de punten krijg, maar de woordenschat ging best goed. De teksten enzo analyseren ging al een pak minder. Afwachten dus.

En nu? Nu is het wachten tot 2 juli voor de punten… En stiekem ben ik wel al wat zenuwachtig en benieuwd!

Geef een reactie

