Roadtrip

Vorig weekend vond er een trouw plaats in Belsele en de trouwwagens (hoe noem je zoiets?) waren allemaal VW busjes zoals bovenstaande.

Ik vind dat echt fantastisch en zou later heel graag enkele maanden een roadtrip door Europa maken, van die roadtrip droom ik al sinds m’n 14e toen ik voor de eerste keer “De bende van Wim” zag, zij die de reeks nog nooit zagen moeten trouwens kijken in de middag naar Canvas die de reeks integraal herhaald.
Hoe die roadtrip moet gebeuren ben ik nog niet echt uit, ik droomde al van met de moto, maar zo’n VW busje staat ook hoog bovenaan de lijst. Sowieso moet er ongepland gereisd worden en de weg ons gewoon laten leiden.

Het zou uiteraard fijn zijn mochten we dan op het einde van de reis een reisdocumentaire in elkaar kunnen knutselen en niet alleen foto’s hebben.

Waarom ik trouwens niet in gloednieuw busje de reis wil maken is simpel. Het reismiddel moet een verhaal op zichzelf zijn, net zoals bij moto’s zal men ook bij een oldtimer geïntresseerd zijn in het voertuig en ernaar vragen, eens willen binnen kijken… Daarom dus zo’n VW busje. Eventueel wil ik er dan ook nog wel mee trouwen, wel, gebruiken tijdens de trouw. Trouwen met een auto is misschien wat raar.

2 gedachten over “Roadtrip

Geef een reactie

