Naar Rome met Compeed!

Afgelopen weekend stond de Compeed-promocaravan in het WSC en ik trok de mama en de broer mee op de foto, want er kon een reis gewonnen worden.

Mijn mama vermoord me als ze de foto op de blog ontdekt want ze staat er naar haar mening niet goed op, maar als jullie met z’n allen ontzettend lief zijn en even stemmen via onderstaande link maak ik een betere in Rome zelf.

En dan stuur ik iedereen die stemde een kaartje op, das bij deze beloofd!

Dus willen jullie alsjebliefalsjebliefalsjeblief voor één keertje stemmen op me?

http://compeed-online.be/citytrip/albums/sint-niklaas/troy_lambrecht 

4 gedachten over “Naar Rome met Compeed!

Geef een reactie

