Tweede herexamenweek

De tweede (en laatste) herexamenweek voor dit jaar zit erop!

Maandag ging ik van start met “financieel management I”, of kortweg de analyse van de jaarrekening van een bedrijf. Alleszins geen simpel vak, want bedoeling is dat je de analyse zowel vanuit het standpunt van de ondernemer als van de bankier moet bekijken en beoordelen. Maar ik snapte het vak wel beter dan vorig jaar en misschien zit er wel nog een “met de hakken over de sloot in”.

Woensdag had ik twee herexamens: “Frans I” en “beroeptstaaltraining: Frans I”. Mijn slechtste (taal)vak ever. Ik denk dat het dan ook wel weer een kleine ramp zal worden.

Vandaag sloot ik af met statistiek, ik heb de oefeningen het afgelopen jaar blijven onderhouden en ik denk dat dat wel zijn vruchten heeft afgeworpen en dat ik geslaagd zal zijn voor dit opleidingsonderdeel.

En nu terug naar vakantiemodus. Met op het programma:

Dit weekend: Vredesfeesten (aka ballonfeesten)
maandag: de onthulling van de countdown op Robbie Williams site.
dinsdag: uitstapje naar Gent met Sarah B.
vrijdag 14 september: de punten/uitslag + release van Mika’s nieuwe album.

Allez hup!

2 thoughts on “Tweede herexamenweek

Geef een reactie

