Dag 2

Net voor ik naar school vertrok bleek m’n herinschrijving eindelijk volledig in orde! Nuja, dat wil zeggen dat ik alle attesten en ander papierwerk ontvangen heb en digitaal heb moeten ondertekenen. Eindelijk kan ik dus mijn abonnementen verlengen en consorten. Op mijn studentenkaart is het echter nog wachten, ook niet onbelangrijk, want zonder studentenkaart is het onmogelijk de syllabussen af te halen en ook bij De Lijn hebben ze de studentenkaart nodig.

Deze voormiddag hadden we Marketingmanagement III, de voorbije jaren altijd één van de interessantere vakken geweest volgens mij, maar tijdens de inleidingsles werd me duidelijk dat het dit jaar wel eens tegen zou kunnen vallen. Nuja, deze les was nog niet echt les, want het gehele gebouw C zat zonder stroom. De drie lesuren werden dus gereduceerd naar anderhalf omdat er geen beamer, verlichting,… beschikbaar waren.

Tijdens de ultralange middagpauze heb ik maar alvast mijn boeken gaan kopen, al was er blijkbaar reeds één boek uitverkocht/niet beschikbaar.

Na de ultralange middagpauze was het tijd voor drie uur Financieel Management II. En jammer genoeg wordt het gedoceerd door de lector die ik twee jaar geleden had voor Financieel Management I. Toen snapte ik er niks van, toen ik het vorig jaar door een andere lector gedoceerd kreeg werd het me plots duidelijker.

Dinsdag zal een tandenbijt-dag worden vrees ik…

Geef een reactie

