Dag 5

De laatste dag van de week, twee uur les! Zo moet het! 😀
SCM ofte “Suply Chain Management” (of in het Nederlands: de opvolging van de goederenstroom).

Interessant vak dat nauw samenhangt met “ERP” (op maandag). Probleem deze ochtend was wel dat er teveel leerlingen in het lokaal les hadden. Of dat er leerlingen in de verkeerde klas zaten.

Vandaag zijn ook de klasgroepen (eindelijk!) officieel bekend voor de GIT’ers en dat zorgt er ook voor dat ik dinsdag weeral de ambetanterik mag gaan uithangen op het studentensecretariaat.

Vreemd genoeg heb ik in het tweede jaar les in de A-klas, wat goed uitkomt en zo ingepland was in mijn uurrooster, maar voor het derde jaar ben ik ingedeeld in de B-klas, terwijl dat de C-klas moet zijn.
Dus mag ik dinsdag nog eens lopen omdat te laten veranderen!

“Joepie”!

Geef een reactie

