Een verjaardagsfeestje bowlen

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Vorige week vrijdag werd mijn kleine zus 7 jaar (al 7 jaar ben ik dus “Broer Troy”, want zo spreekt ze me aan!). Iets voor haar vierde verjaardag gingen ook haar ouders (ofte: mijn papa en zijn toenmalige vriendin) uit elkaar en dus wil dat voor Sita zeggen: twee keer feest!

En daarom gingen we vandaag gaan bowlen voor haar verjaardag. Altijd leuk zo’n namiddag bowlen (alleen jammer dat ik nu zo’n ontzettend pijnlijke blein op m’n duim heb! :().

Maar al bij al heb ik wel twee spelletjes (van de vier) gewonnen. Na al die jaren ben ik het dus nog niet verleerd.

Ja, nostalgie kwam er wel even toen ik me herinnerde dat ik enkele jaren geleden iedere avondje een spelletje ging spelen, of toch vaak, na de school.

The good old times.

Ja, 7 jaar grote broer. Misschien word ik echt wel oud!

 

Foto’s genomen met iPod, excuses voor de kwaliteit dus!

3 gedachten over “Een verjaardagsfeestje bowlen

    1. Eum, wel euh.

      ’t Is een lied van de Chiro. Allez, ’t is een zakdoek eigenlijk met het Snottebel-lied in uit de Chiro-winkel.

      Ik denk dat het zo één van die liedjes is als het zakdoekenweer wordt ofzo 😀

      Like

Geef een reactie

