Love You When I’m Drunk

20121105-201719.jpg

Ik vertelde in de post over het Mika concert dat er een meisje het podium op mocht om het publiek te filmen. Ik wou dat filmpje nog met jullie delen, één omdat het een geweldig concert was, twee omdat het een geweldig effect is om te zien, drie omdat het een goed sfeerbeeld is van de avond en de sfeer en vier omdat ik er zelf in voorkom, goed zichtbaar op het einde. Op de foto kan je me (snel) en duidelijk zoeken!

Ik beloof nu plechtig even niet meer over Mika te praten.

Beloofd!

Of ik ga het toch proberen.

Geef een reactie

