Mika-doodle-competition

001

Een klein beetje reclame moet kunnen af en toe. Of noem het propaganda, zoals u wil.

Tot begin februari houdt Mika wederom een Doodle-competition. Bedoeling is dus dat u een snelle tekening maakt, niks groot of arty(-farty), maar gewoon, een snelle tekening, geïnspireerd op een Mika-nummer waarvoor u enkele dagen de tijd krijgt.

Dit weekend was de opdracht “Origin of Love”, het titelnummer naar zijn gelijknamig album. En mijn zusje van 7 deed mee, stond gisteren met haar tekening te blinken in de algemen gallerij en is sinds vandaag te vinden tussen de 6 finalisten!

En nu?

Nu ligt het in jullie handen, en daarom ook een beetje reclame (propaganda, zoals u wil), voor mijn zus!
U surft naar haar tekening (deze link dus), stemt (=like/vind ik leuk) en als u nog wat meer tijd hebt laat u een comment achter.

Ik, en mijn zus nog meer, zullen u voor de rest van ons leven als een ware held beschouwen.

Thanks!

Een gedachte over “Mika-doodle-competition

Geef een reactie

