Dinsdagochtendbabbels

Dit semester heb ik geen les op dinsdag. Dat betekend zoveel als: uitslapen, rustig wakker worden en een middagje studeren of werken voor school.
Maar ook Inga heeft op dinsdagochtend geen les en dat is fijn, want dat betekend dat we iedere dinsdagochtend bellen/facetime’en met elkaar.

En dat is fijn, zeker als het een beetje “opstaan met” wordt. Deze ochtend droomde ik dat ik vast zat in de lift op school toen ik wakker werd. Kort daarna vroeg Inga of we wouden facetime. Vijf minuten later stond ik op met Inga.

En zo’n dagen. Van zo’n dagen geniet ik.

Geef een reactie

