Een verjaardagsverrassing

Het was ergens vorige week, op een doordeweekse dinsdagochtend, toen Inga me een berichtje stuurde dat op mijn verjaardag vtm het concert van Robbie Williams in de O2-arena zou uitzenden.

Als gigantische fan is dat natuurlijk super dat net op jouw verjaardag het comeback concert van jouw grootste idool wordt uitgezonden op televisie. Ik kon het ook niet laten om dan een tweet in de wereld te sturen daarover.

tweet

Vandaag werd ik dan 23 jaar, en tijdens mijn koffie (de eerste in dit levensjaar, jawel, ik herinner het me nog goed!) kreeg ik een reply van de creative director van de vmma dat ik vanavond zeker naar vtm moest kijken, want dat er mij een verrassing wachtte, net voor The Voice van Vlaanderen. En dat deed ik dus.

En toen zag ik dit:

Het is zeker geen opperbeste kwaliteit, maar zoiets als dit laat je niet zomaar verdwijnen in de televisiegeschiedenis. Ik krijg zomaar eventjes twee tickets voor het concert volgende zomer cadeau. Enorm geweldig!

4 gedachten over “Een verjaardagsverrassing

Geef een reactie

