Nieuwe laptop

300955752-acer-e1-531-10004g50mnks_1_big

Nadat ik deze week enkele promotiefolders had gezien besliste ik dan de stap toch maar te zetten. Na meer dan zeven jaar trouwe dienst van m’n allereerste laptop besloot ik hem te vervangen met een nieuwe.

Het beestje was enorm traag geworden, logisch want het draaide eigenlijk al die jaren op Vista ondanks zijn mindere specificaties, en de laatste maanden kon ik geen twee programma’s meer op hetzelfde moment gebruiken. Het alom gevreesde blauwe scherm was ook bijna dagelijkse kost geworden.

Na gisterenavond het internet afgezocht te hebben stond mijn keuze vast en ging ik deze ochtend in Eldi om een Acer Aspire.

Een vlotte pc, met HD-scherm van 15,6″ en Windows 8. Een hele gewenning, maar eens je alle mogelijkheden hebt ontdekt zie je er het gemak van in en is het aangenaam werken.

Ja, ik ben uiterst tevreden van m’n aankoop! Windows 8 is leuk, zeker met de kleine apps waar ik al volop mee aan het experimenteren sloeg, zoals de Photoshop app die de volgende leuke foto opleverde voor m’n bureaublad!

Bureaublad

2 gedachten over “Nieuwe laptop

  1. Welkom tot de Windows-8 gebruikers 😀 Waarschijnlijk weet je dit al wel, maar als je bvb op je startscherm gewoon de naam van de app typt die je nodig hebt, krijg je onmiddellijk al zoekresultaten. Of in je mailapp bijvoorbeeld ook.

    Like

Geef een reactie

