Back to school

Vandaag ging het nieuwe academiejaar van start. Of het het laatste wordt weet ik voorlopig nog niet maar als ik mijn stage mag doen, wat op dit moment dus nog onzeker is, bestaat de kans dat ik op het einde van dit academiejaar afstudeer.

Het eerste semester bestaat voornamelijk uit taalvakken (3x per week 2 uur Frans (voor ieder jaar dus), twee uur Engels, twee uur risk management en vier uur bijzondere topics). Ondanks de hoeveelheid Frans heb ik alleszins zin dit jaar, zeker na de schitterende resultaten van de herexamens.

Ik ben alleszins klaar voor het nieuwe academiejaar!

Geef een reactie

