Naar Robbie Williams, live at the Palladium?

Vrijdagavond stelt Robbie Williams zijn nieuw album “Swings Both Ways”, dat volgende week verschijnt, voor tijdens een exclusief concert in het Londense Palladium. Voor de fans waren er deze keer amper tickets voorzien aangezien het concert de grandeur van het swing-genre moet uitstralen (en begrijpelijk, met fans die liever uitdagend uitgedost en met vlag en wimpel Robbie’s hart willen veroveren zou dat niet lukken) werden er voornamelijk VIP-tickets verkocht, op de bovenste etage van het gebouw na waar enkele honderden tickets in voorverkoop gingen vorige week. U kan het vast raden dat die binnen één minuut uitverkocht waren.

Maar zoals zo vaak zijn er nu hier en daar tickets te winnen, al dan niet met vervoer en een chique overnachting in het Londense. Zo ook bij Radio 2, waar ik dit weekend de wedstrijd-pagina ontdekt. En me dus ook inschreef!

En gisterenmiddag kreeg ik plots telefoon van een onbekend nummer. Lars De Groote van Radio 2 hing aan de lijn en vroeg of ik vandaag tijd zou hebben om deel te nemen aan de quiz om die ontzettend mooie prijs te winnen. Reken maar dat ik die had!

En zo dus was ik deze middag te horen op Radio 2!

Het werd dus jammer genoeg net niet. En als het u zich afvraagt, ik heb me ondertussen al miljarden keren vervloekt en me inwendig halfdood geslagen om het feit dat ik ‘maar’ “8” antwoordde. Ik had eigenlijk moeten weten dat het aantal hoger zou liggen en ook rond de “20” moeten antwoorden. Maar er is natuurlijk de stress en de weinige tijd om te antwoorden. De vragen zelf waren zeker niet moeilijk, zeker niet voor zij die wat weten van Robbie Williams. Maar ach, volgende keer beter, toch?

Ik heb bij deze toch ook maar eens op de nationale radio geweest. Men mag mij altijd contacteren om radio te komen maken, een kinderdroom van me😉

En dat Joyce er ontzettend hard van mag genieten!

2 thoughts on “Naar Robbie Williams, live at the Palladium?

Geef een reactie

