Even niet bereikbaar…

Zaterdagmiddag kreeg ik een bericht en toen ik mijn gsm wou ontgrendelen weigerde die dienst. Wat ik ook deed, elke aanraking met het scherm werd niet aanhoort. En bij een gsm met een touchscreen durft dat nogal een probleem zijn aangezien het merendeel van de input gegeven wordt via dat scherm.

Tussen zaterdagmiddag en zondagmiddag was ik dus onbereikbaar. De batterij van de Nokia 3310 uit het stenen tijdperk is blijkbaar in tussentijd ook gestorven en dus werkt mijn “reserve”gsm ook niet meer en moest ik het zonder gsm stellen.

Om eerlijk te zijn heb ik hem niet gemist. Oké, ’s avonds kon het even moeilijk worden aangezien ik niet wist langs waar ik zou binnen moeten voor het feestje van Jolien, en stel dat ik het niet kon vinden kon ik dus niet bellen. Maar uiteindelijk vond ik de weg zonder grote problemen. En oké, mocht er wat gebeuren was het enige nummer dat ik van buiten kende die van mijn beste vriendin uit West-Vlaanderen. Not much use of that one too.
Maar ik had geen last van hevige ontwenningsverschijnselen. Ik heb me niet in de drank moeten zwieren, noch in het aanbod hapjes en andere versnaperingen op het feest. Zo onmisbaar is die gsm dus toch niet! Al moet ik eerlijk zijn, het is onmisbaar wanneer je iemand moet bellen, want laat ons eerlijk zijn, hoeveel nummers ken je vanbuiten?

En dan zondagmiddag, tijdens het filmen voor m’n blog, werkte de gsm plots terug. Hij reageerde weer op mijn aanrakingen. En zou blijft mijn gsm na 4 jaar toch nog gewoon trouw van dienst. Geen hipstermodel, mijn Samsung Corby, maar toch goed materiaal. Zeg wat je wil.

Geef een reactie

