Christmas feelings

Nu de Sint het land uit is, is het tijd om het Kerst-gevoel in huis te halen. Deze week begin ik aan de Kerstkaartjes te schrijven, en dat kan natuurlijk niet als Kerst nog niet aanwezig is in het hart.

Ik heb vandaag het Kerst-gevoel dus een beetje in mijn kamer gebracht, en dit is zoals het er uit ziet…

De lichtjes in de Starbucks-beker vond ik zelf best wel een leuk idee (en stiekem ben ik ook heel blij met het resultaat), de tas bracht Sinterklaas (wie zegt er dat hij in een concurrentie-strijd met de Kerstman verwikkeld zit?) bij de mama.

Geef een reactie

