Liebster Award 2

LiebsterAward

Het is nog niet zo heel lang geleden of ik mocht al een Liebster award ontvangen, en dat is ook meteen de reden waarom ik het deze keer hou op het beantwoorden van de vragen.
Ik ontving deze Liebster Award van poezenmeisje, een geweldige juffrouw, en kan alleen maar zeggen: huphup, ga haar snel gaan volgen!

  1. Waarom zijn jullie begonnen met bloggen?
    Ik begon ooit met bloggen omdat het me best wel fijn leek om te delen wat ik zoal beleefde. Na enkele jaren ontdekte ik dat het niet alleen fijn is voor anderen, maar ook voor mezelf om dat het vaak een echte weergave is van wat er toen in me omging of gebeurde met of rondom mij. Dat is ook de reden waarom ik zelden iets zal weg filteren uit mijn blog of mezelf zal gaan censureren, omdat het niet altijd rozengeur en mannenschijn is, en het ook die dingen zijn waar ik naar kan terug reflecteren.
  2. Hoelang blog je al?
    Ik blog sinds februari 2006 denk ik, dus bijna 8 jaar!
  3. Wat zijn je favoriete blogs?
    Samen tegen de harde wereld, Lisbet Brants en poezenmeisje uiteraard!
  4. Wat doe je in je vrije tijd?
    Voornamelijk lezen, films kijken en luidkeels meezingen met mijn favoriete liedjes. Ook uitstapjes met de camera zijn een hit!
  5. Had/heb je goede voornemens voor 2014?
    Nee, die zijn er toch alleen maar om te breken op de tweede dag van het jaar.
  6. Wat zou je graag nog bereiken in het leven?
    Een warm gezin hebben en goed zijn in wat ik doe.
  7. Wat is je favoriete serie?
    Sherlock, Doctor Who en 2013.
  8. Wie is je favoriete artiest?
    Mika en Robbie Williams! Duh!😀
  9. Katten of honden?
    Pinguïns!
  10. Heb je al een rijbewijs?
    Nee, en dat op m’n 23e!
  11. Moest je de kans krijgen om in een ander land te wonen, welk land zou je dan kiezen? Of blijft je gewoon waar je bent?
    Engeland! Ik hou van de Britse taal, van hun hoffelijkheid, van hun land, van hun eten, van hun humor. Je begrijpt me wel…

2 thoughts on “Liebster Award 2

Geef een reactie

