De soundtrack

In een brief die ik vorige week ontving vroeg men naar wat de soundtrack van mijn leven zou moeten zijn mocht ik die zelf kunnen/mogen samenstellen. Het klinkt een heel makkelijke opdracht, maar dat was het eigenlijk niet. Ik besloot om voor zo’n 18 nummers te gaan. En dan was het nog wikken en wegen welke. Het werd uiteindelijk onderstaande lijst. Ik koos de nummers op basis van scènes/momenten uit mijn leven die op één of andere manier belangrijk zijn geweest voor mij en nummers die die momenten zouden ondersteunen, maar ook trouw zijn aan wie ik zelf ben. In de Spotify-afspeellijst ontbreekt enkel “Afspraak” van Hannelore Bedert.

Welke nummers zouden in jullie soundtrack vervat zitten?


4 thoughts on “De soundtrack

    1. Goh, ik kom ook met heel wat muziek in aanraking. Hier speel continu wel iets of wat aan muziek, en ik heb een vrij brede smaak aan muziek. Het was dus zeker geen makkelijke opdracht en ik zou hem al weer willen veranderen. Langs de andere kant moet de muziek en de tekst me ook weten te raken om deel uit te mogen maken van de soudtrack, en dat is niet altijd het geval, dus dat maakte de keuze een heel miniem klein beetje makkelijker🙂

      Like

Geef een reactie

