De punten

Nu gisteren het semester weer van start gaat, hopelijk ook het laatste semester met theoretische vakken (dat zou namelijk betekenen dat ik in september/oktober op stage kan gaan!), was het vandaag D-day en tijd voor de punten van de afgelopen examens.

Punten waar ik best tevreden over ben eigenlijk. Oké, er staan reeds twee herexamens geprogrammeerd deze zomer, maar op 4 andere vakken slaagde ik wel. Op Frans 2 & 3, Engels 3 en risk management scoorde ik goed. Jammer genoeg is Frans 1 nog steeds niet goed genoeg, al is het wel vreemd dat Frans 1 niet lukt, terwijl Frans 2 het meer in de praktijk brengen is van het aangeleerde uit Frans 1…

Voor bijzondere topics moet ik ook nog eens terug in augustus. Dat examen is gebaseerd op een aantal gastcollege’s die we kregen gedurende het semester en daar kregen we in totaal vijf vragen over. Geloof het of niet, ik heb dan toch liever een echte cursus om te studeren.

Desalniettemin tevreden met de punten en klaar voor het tweede semester van dit academiejaar!

3 thoughts on “De punten

  1. Goed gedaan! Echt raar hoe je kan slagen voor het vervolg maar niet voor de basis, waarschijnlijk typisch hogent! Hier ook liever een gewone cursus, gastcolleges kunnen dan wel interessant zijn maar om te studeren is dat toch iets anders!

    Like

Geef een reactie

